Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - next> - last>>
Odoslané od Juraj Úradníček dňa February 20, 2019 - 07:34 am
Dobrý deň,
Mám bmw e90 325d r.v.2007. Mávam opakovane problém s termostatom. V servise mi uz 3x menil termostat, pričom po vybratí vadného termostatu (posledné 2 kusy) mali odlomené plastové držiaky kovového telesa termostatu. Máte prosím vás skúsenosť s takýmto niečim? Či išlo o zhodu náhod, alebo tam môže byť iný problém?
Ďakujem za radu.
Odoslané od Dominik dňa February 18, 2019 - 05:03 pm
Dobrý deň prosim vás mám problem s lavvým svetlom xenonovým bmw e90 320d 2006 r.v ked jazdím s autom dlhšie ako cca hodinu tak mi z ničoho nič vypne kružok na par sekund potom ho zapne 10 minut svieti a potom ho znovu vypne a potom ho znovu zapne a takto dokola..dakujem za odpoved
Odoslané od stefan graban dňa February 18, 2019 - 11:49 am
zdravim,prestal mi fungovat ohrev prednych sedadiel,len spodna cast,chrbat a bocnice hreju,normalne,cudne,ze prestali hriat obe naraz,je to bmw f10,dakujem za odpoved
Odoslané od karol dňa February 17, 2019 - 04:32 pm
zdravim mam e46 110KW problem je s centralom ,nejde otvorit auto na dialku ,ale mozno 3krat za mesiac sa podari otvorit na dialku raz to ide a tak zase nie ..baterka v kluci nova.dakujem

Odpoveď: Treba pozrieť či kľúč vysiela dobre vtedy keď to nejde...
Odoslané od lubomir dňa February 17, 2019 - 04:31 pm
dobry den mam E46 110kw 2002 340000km. motor nekleme ale ide dost hlucne na volnobeh aj za jazdy,ako traktor. za jazdy pri pridavani je tiez dost hlucny.dakujem za radu

Odpoveď: Neviem povedať, záleží či to je klepot od motora,alebo od trysiek....
Odoslané od Patrik dňa February 17, 2019 - 04:30 pm
Dobrý večer , pri zaradení spiatočky mi automaticky nevyhodí na displeji autíčko s pdc senzormi , v nastaveniach to mám nastavené a teraz mi to prestalo fungovať... neviete preco?? Ďakujem

Odpoveď: Neviem aké auto....ak senzory pípajú ako majú, tak problém v nadstavení alebo tak...
Odoslané od Zazyk dňa February 17, 2019 - 04:29 pm
Zdravim 330d 135kw 01 tři roky mi stálo obcas jsem nastartoval aby se proběhlo zpocatku jezdilo normálně následně max 2500 ot/min nic vic + rozsvítí se zhaveni a klekne , nastartuju bez otáček opet klekne , děkuji za odpo

Odpoveď: Treba diag, vyzerá to na problém z palivom...alebo nejakým komponentom okolo paliva...
Odoslané od Lubica dňa February 17, 2019 - 04:28 pm
Dobrý večer. Mám BMW x3 f25 20d po naštartovaní mi postupne vypise chybové hlásky pre ABS, tlak v pneumatikách, chybu na aibsgoch, chybu na cúvacích svetlách. Keď som chcela zapnúť tempomat vyhlásilo chybu aj tam. Čo by to mohlo byt. Dakujem

Odpoveď: Ako som písal, treba diagnostiku....
Odoslané od Juraj dňa February 14, 2019 - 11:54 am
Dobrý deň. Potreboval by som pomôcť. Dnes som bol na stk a nepresiel som emisnou kontrolou. Filter pevnych častíc,účinnosť pod prahovou hodnotou. P2002. Auto BMW 525xd 2012 F11

Odpoveď: treba pozrieť diagnostiku čo presne a prečo vypisuje....
Odoslané od martin1993 dňa February 14, 2019 - 11:53 am
Zdravím , mám x3 3,0d, e83 160kw 2005, na volnoběh lehce cuká otáčkoměr a od motoru jde klepání a světla lehce pohasínají ,po přidání plynu se dá vše do pořádku ale na volnoběh je to znát. na diagnostice žádná chyba. díky za radu .

Odpoveď: Diag pozrieť dobíjanie, prípadne hlavnú remenicu či nieje už natrhnutá, klasická závada....
Odoslané od Lubica dňa February 14, 2019 - 11:52 am
Dobrý večer. Mám BMW x3 f25 20d po naštartovaní mi postupne vypise chybové hlásky pre ABS, tlak v pneumatikách, chybu na aibsgoch, chybu na cúvacích svetlách. Keď som chcela zapnúť tempomat vyhlásilo chybu aj tam. Čo by to mohlo byt. Dakujem

Odpoveď: Toho je na diagnostiku...
Odoslané od Marek dňa February 14, 2019 - 11:51 am
Ahoj, mám problém s prednými stieračmi (e61, 530d, pred fl..)
problém je hlavne keď je auto studené, aj keď ťuknem do stieračov iba raz, stierače idú cca 10 krát a väčšinou ani nezastavia vo svojej polohe. Po dvoch spusteniach stieračov sa stierače úplne zablokujú a asi 5 minút vôbec nereagujú. Potom sú stierače opäť aktívne no stále ten istý problém, najviac ma ale štve že nezastavia vo svojej dolnej polohe. Keď sa auto zohreje tak to už je o niečo lepšie no stále to nefunguje úplne správne. ďakujem za radu.

Odpoveď: Pantograf stieračov, klasická závada, nedávno sme jedny menili...
Odoslané od Martin dňa February 04, 2019 - 03:57 pm
Zdravim ta mam bmw 520 D f11 a na pc mi vypisuje takuto chybu: 29EBOO Chladenie zpetnych spalin pravdepodobne zavada obtokoveho ventilu chladice agr alebo zariadenia efektivoty chladenie pre nizku. Trvala chyba vedel by si mi poradit co stym co treba vymenit popride vycistit egr ? Dakujem za info

Odpoveď: Treba pozrieť prepinaci ventil na chladenie EGR...vieme sa na to pozrieť, mailom sa objednajte keď tak...
Odoslané od Richard dňa February 04, 2019 - 02:48 pm
zdravím Simik mam 530 ix xdrive 200kw. Mám takýto problém stráca sa my nemrznúca voda v chladiči a riadne motor klepe dakedy až zhasne. Vieš my poradiť

Odpoveď: Neviem bez obhliadky...:-(
Odoslané od AleŠ dňa February 04, 2019 - 02:55 pm
Dobrý den,

potřeboval bych poradit , koupil jsem X3 2.0D, 110kW, datum první registrace 7.2.2006, VIN: WBAPB11020WE47391 a někdo z auta demontoval zadní a střední díl výfuku. Auto jsem kupoval s tím, že tam ten výfuk není. Nikdo mi není schopen říct jaký výfuk tam má být. Nevím, jestli tam má byt střední díl jenom tlumič Euro 3 a nebo filtr pevných částic Euro 4. U prostřed auta, tam kde by měl byt střední díl výfuku je jenom jeden konektor. Nevím jestli je to teda Euro 3 a nebo Euro 4, opsal jsem údaje ze štítku e1+2001/116+0246+. Můžete mi poradit jaký výfuk tam namontovat a kde ho můžu koupit.
Děkuju za odpověď Aleš

Odpoveď: Nevidím to ani ja, treba pozrieť či má auto škrtiacu klapku pred egr, alebo či má snímače na dpf na strane vzduchového filtra-snimač spätného tlaku, čidla teploty, podľa toho sa vie či to auto má mať pod autom dpf a na konci tlmič a koncovku rovno, alebo iba tlmič pod autom a na konci druhý tlmič a koncovku do zeme...
Odoslané od MIROSLAV NIZKY dňa February 04, 2019 - 02:46 pm
Zdravim, na e60 525d,145kw mi kolisu otacky a motorom az skube ,ale len za tepla. Mam neneny vstrek na 5 valci,nakolko diag.ukazovala vysoke korekcie,vyse 5,ostatne nieco cez 4, myslel som ze to bude asi tym vstrekom ale Problem pretrvava. za tepla aj tazsie startuje a ako by nesiel na vsetky valce,po chvyli ide relativne normalne.
co by ste mi poradili.

Dakujem Miro

Odpoveď: Treba to pozrieť, tieto hodnoty +5 aj +4 sú dosť vysoké!!
Odoslané od Dodo dňa February 04, 2019 - 02:45 pm
Dobrý deň. Prosím, koľko by stála výmena tesnenia pod hlavu valcov na BMW X3 2.0d rok výroby 2007 a kompletná výmena tlmičov aj s prachovkami. Ďakujem

Odpoveď: Generálne opravy motorov nerobím...viac info o tlmičoch do mailu po zaslaní vin...
Odoslané od Jozef dňa January 29, 2019 - 04:43 pm
Dobrý deň. Potrebujem poradiť. Motor po naštartovani beží a po par minutach zdochne.. ukaže chybu dsc a uz je problem naštartovať. Po hodine zasa naštartuje a po chvíli zdochne... robili mi 2 servisy diagnostiku ale neukazalo žiadnu chybu. Može to byť snímač kľuky?

Odpoveď: Neviem aké auto, aký motor takže neviem poradiť....
Odoslané od suskin dňa January 29, 2019 - 04:43 pm
Zdravim

mam bavorak 530d E61 a mam tiez problem s hydrokufrom - otvori sa uplne bez problemov ale ako nahle zastavim hydro tak pada dole nedokaze sa udrzat otvoreny........
moze to byt elektricka zavada alebo mechanicka ?? alebo ci tam je nieaky spatny ventil na cerpadle ze to ma drzat ......
dakujem za odpoved

Odpoveď: Ak je diag čistá, tak piest stráca tlak, može byť problém že ja málo kvapaliny,alebo aj v samotnom motore....
Odoslané od Nika dňa January 25, 2019 - 10:06 am
Dobrý deň, prosím Vás o radu. Mám BMW X5, r. 2007, 3d a už som dala vymeniť aj palivový filter aj žhaviče a auto stále štartuje veľmi ťažko ak je pod nulou. Ak je iba trošku plus, tak štartuje bez akýchkoľvek problémov. Diagnostika neukázala nič. Čo by to mohlo ešte byť,prosím Vás?
Ďakujem.

Odpoveď: Žhaviaca jednotka bola menená? Ak nie, treba aj tú...

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - next> - last>>